joi, 13 octombrie 2011

Revolta


Mai nou aud povesti de genu: ahh gata.. e curva, ca doar s-a f*tut cu ala, si cu ala si cu celalalt. si a facut aia, si aia, si cealalta!
Stati putin fratilor.. cand ati venit voi sa ma luati de pe careva, sau cand ma-ti vazut voi peste careva sau plm mai stii cum? De unde stii ca am facut aia si aia si cealalta?
A da, desigur.. povesti :-j.
Pai la fel cum voi spuneti tot felul de bazaconii, la fel pot spune si eu despre mamicile , prietenele, surorile voastre, inclusiv despre voi ca ati facut o gramada de lucruri. Ca tu esti baiat da esti gay si le sugi pl la toti pe un pachet de tigari, sau ca sor'ta ii o curva si se f*te pe la toate colturile cu toti, si ca ma-ta i-a supt pl la tata in timp ce eu eram in camera cealalta. Si da.. am vazut eu cu ochii mei. Ma jur!
Cum suna? Frumos ,nu? Va place?
Ei bine cu totii putem spune multe despre ceilalti, apoi daca e adevarat sau nu .. eh, mai conteaza?
Imi plac oamenii care asculta dar nu comenteaza, nu scot povesti si nu spun lucruri care n-ar trebui spuse. Acestia gandesc. Gandesc chiar de doua ori inainte de a scoate ceva pe gura. Se gandesc: stai frate..poate maine sau peste o luna o sa fiu eu in locul ei/lui. De ce sa vorbesc despre ceva ce doar am auzit, nu am fost acolo sa vad cu ochii mei, sa fiu sigur/a? Mai bine tac!
Da.. foarte 'multi' dintre voi gandesc asa. De parca voi nu ati gresit niciodata, nu ati facut nimic de care sa va fie rusine. Mda... ca si cum asta ar fi posibil! Pana si bunica-ta care poate a murit s-a f*tut cu mai multi nu doar cu bunicut-o. Dar nah.. e Romania frate. N-ai la cine ii spune ceva, n-ai pe cine te baza. Toti sunteti profitori, rai, barfitori!
Dar stiti ca roata se intoarce!
Pana la urma cine rade la urma rade mai bine, sau in cel mai nefericit caz s-a prins de gluma prea tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu