vineri, 14 octombrie 2011

Gossip. you can't stop it.


Sunt curioasa! Chiar foarte curioasa sa aflu de ce oamenii barfesc. De ce gasesc la fiecare persoana cate-un defect.
..Tu, asta care citesti acum, cat de mult iti place sa iti vorbesti de rau 'prietenii', necunoscutii, apropiatii?
De cate ori ai stat sa te analizezi putin, si pe urma sa iti bati gura degeaba?
De cate ori te-ai pus in situatia aluia pe care il barfesti?
Te crezi perfect? Ce zici.. exista oameni perfecti?
Ei bine eu sunt sigura ca nu exista!

Mai..am tot stat si m-am gandit ce or vedea toti in barfa? Ce plm este asa interesant? Adica nu neaparat sa barfesti.. nah, sa zici despre cutare ca ii asa,si asa si invers, dar bineinteles!fara sa ai vreo dovada sigura. Doar asa din auzite. Doar gura lumii nu o poti opri, pur si simplu n-ai cum!

Nu zic ca eu nu imi mai dau cu parerea despre tinuta uneia/unuia, si nu mai comentez cine stii ce... dar frate, daca nu stiu sigur ca respectiva/respectivul a facut aia sau cealalta, tac dreq din gura! Pentru ca nici mie nu-mi place cand aud tot felu de bazaconii despre mine! Stiu, stiu, stiu! Nu sunt sfanta! Nici n-am zis vreodata asta. Am facut la greseli pana acum de eu ma mir de mine. Dar am invatat din ele! Azi am facut o greseala, mi-a intrat in tartacuta si data viitoare nu o s-o mai fac. Pana la urma omul din greseli invata! :)

Gossip .. a bad thing!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu