vineri, 2 decembrie 2011

Decembrie

Decembrie din nou... Ma face sa-mi aduc aminte de decembrie 2010. O luna trista, plina de lacrimi, dezamagiri, minciuni(multe minciuni), multa incredere pierduta. Mi-am pierdut increderea in oameni. Mi-am pierdut adevaratul zambet in acea luna. Am profitat. Am profitat de un baiat atat de dragut incat acum..acum imi vine sa plang cand ma gandesc la asta. El tinea la mine si ma respecta. Dar desigur, era si-un alt el. Un alt el pe care-l iubeam in ciuda durerii pe care mi-o provocase. A fost o iubire oarba. Credeam tot ce-mi spunea... El a fost motivul pentru care am profitat, am profitat si mi-am batut joc de un suflet frumos. Un suflet care nu merita tot ce i-am facut, dar acum este prea tarziu pentru regrete...

Decembrie, tu decembrie mi-ai adus atat de multa tristete... M-ai lasat fara frumosul si adevaratul meu zambet. Mi-ai luat inocenta pe care o mai aveam. Mi-ai luat ce iubeam... Dar eu tot te iubesc! Acum e o alta decembrie. Una frumoasa. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu