miercuri, 16 noiembrie 2011

I need other eyes

vreau o pereche de ochi colorati.
vreau sa vad doar zambete, curcubee si fericire cu ei.
nu vreau lacrimi. m-am saturat de ele..
nu mai vreau nici tristeţe. a fost atat de multă în jurul meu ...
am fost (oare mai sunt?) legată de ea involuntar.
aveam impresia ca la fiecare pas îi simt răceala si durerea ... îmi apăsa sufletul,inima.
tristeţea nu este o buna prietenă.
nu-ti oferă niciun zambet! dar îţi oferă multe alte lucruri (de care de cele mai multe ori NU ai nevoie!! ). lacrimi, depresie, nostalgie, regrete, durere, zambet fals ...

de ce am avea nevoie de toate acestea?!
sa simţim ca trăim?
nu e puţin cam dur?
putem simţi ca trăim , fiind fericiţi, iubind. nu trebuie neapărat sa ne petrecem zilele cersind zambete...



am nevoie de o pereche de ochi noi! vreau zambete, fericire si iubire! am nevoie de ele!!! ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu